Adminisztratív munkatárs

Pozíciócsoport:
Pénzügy, Adminisztráció
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
Törökbálint-CSC
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Középiskola
Nyelvismeret:
Alapfok C - Angol

Szeretnél egy fiatalos, dinamikus szakmai csapat tagja lenni? Szeretnél jól megközelíthető helyen, kellemes munkakörnyezetben, home office-ban is dolgozni? Nem veszel el a számok világában és karrieredet pénzügy területen képzeled? Ha a kérdésekre igennel válaszoltál és a lenti elvárások jelentős része igaz rád, akkor várjuk jelentkezésedet a QLM cégcsoport szolgáltató központjába az alábbi pozícióba

Adminisztratív munkatárs


Főbb feladatok, munkák:

  • Iratiktatási feladatok: e-mailen és postai úton beérkező szállítói számlák, szerződések
  • Kollégáktól érkező készpénzes számlák iktatása
  • Számlaigazolással kapcsolatos egyeztetések partnerekkel, társosztályokkal
  • Gazdasági vezető és a pénzügyi csoportvezető munkájának támogatása
  • Munkakörhöz szorosan kapcsolódó egyéb adminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Magabiztos számítógépes ismeret (kiemelten Excel, ügyviteli rendszerek)
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Proaktív személyiség
  • Képes és szeretne új dolgokat megtanulni
  • Rugalmas hozzáállás a feladatokhoz
  • Rendszerben való gondolkodás képessége
  • Angol nyelv középfokú ismerete (elsősorban írásban)

 

Amit kínálunk:

  • Heti 2-3 nap home office lehetőség
  • Versenyképes alapbér
  • Bejárási költségtérítés, cafeteria
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Jó hangulatú, összetartó, fiatal és dinamikus csapat
  • Munkavégzés helye: Törökbálint, QLM központ
Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat