Szeretnél egy fiatalos, dinamikus szakmai csapat tagja lenni? Szeretnél jól megközelíthető helyen, kellemes munkakörnyezetben, home office-ban is dolgozni? Nem veszel el a számok világában és karrieredet pénzügy területen képzeled? Ha a kérdésekre igennel válaszoltál és a lenti elvárások jelentős része igaz rád, akkor várjuk jelentkezésedet a QLM cégcsoport szolgáltató központjába az alábbi pozícióba
Adminisztratív munkatárs
Főbb feladatok, munkák:
- Iratiktatási feladatok: e-mailen és postai úton beérkező szállítói számlák, szerződések
- Kollégáktól érkező készpénzes számlák iktatása
- Számlaigazolással kapcsolatos egyeztetések partnerekkel, társosztályokkal
- Gazdasági vezető és a pénzügyi csoportvezető munkájának támogatása
- Munkakörhöz szorosan kapcsolódó egyéb adminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- Magabiztos számítógépes ismeret (kiemelten Excel, ügyviteli rendszerek)
- Precíz, önálló munkavégzés
- Kiváló kommunikációs készség
- Proaktív személyiség
- Képes és szeretne új dolgokat megtanulni
- Rugalmas hozzáállás a feladatokhoz
- Rendszerben való gondolkodás képessége
- Angol nyelv középfokú ismerete (elsősorban írásban)
Amit kínálunk:
- Heti 2-3 nap home office lehetőség
- Versenyképes alapbér
- Bejárási költségtérítés, cafeteria
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Jó hangulatú, összetartó, fiatal és dinamikus csapat
- Munkavégzés helye: Törökbálint, QLM központ