ERP support munkatárs
Céginformáció:
A QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az állandó fejlődés és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő munka-magánélet egyensúlyt,
illetve garantálható a hosszú távú karriercélok és szakmai sikerek megvalósítása.
A QLM Development Center Kft., a QLM cégcsoport tagjaként komplex ERP rendszer értékesítését és bevezetését végzi profi szakmai tanácsadással és ügyféltámogatással.
Új munkatársunkként a legfőbb feladatod az ügyfelek üzleti támogatása lesz, ami magában foglalja a tanácsadást, segítségnyújtást, hibajegykezelést és a felmerülő problémák megoldását/elhárítását is.
Ha komoly fejlődési lehetőségre vágysz, szereted a kihívásokat, jól kommunikálsz és van IT érdeklődésed, akkor jelentkezz hozzánk ERP support munkatársnak!
Főbb feladatok, munkák:
- Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban,
- program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben,
- felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása,
- az ügyfél által jelzett hibajelenségek reprodukálása, tesztelése, továbbítása a fejlesztők felé,
- a hibajegyek státuszának nyomon követése, visszajelzése az ügyfelek felé,
- részvétel a saját fejlesztésű ERP rendszer tesztelésében,
- új fejlesztések folyamatos követése,
- kapcsolattartás a fejlesztői és projekt csapattal,
- készenlét biztosítása előre megbeszélt időintervallumokban,
- szakmai tapasztalatoddal, ötleteiddel segíted a csapatod és ezen keresztül a céget a fejlődésében.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum 1-2 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezel ügyféltámogatói munkakörben IT területen,
- gyakorlati tapasztalattal rendelkezel rendszerek közti interfészek működésével kapcsolatosan,
- magabiztosan használod az SQL nyelvet,
- kifejezetten örülünk neki, ha jól ismersz valamilyen vállalatirányítási rendszert,
- jól kommunikálsz, mind szóban mind írásban, megtalálod az ügyfelekkel a közös hangot,
- igazi csapatjátékos vagy, és ez meglátszik mind a kollégáiddal, mind az ügyfelekkel való kapcsolataidban,
- a modern webes technológiákat nem csak hírből ismered,
- fontos számodra, hogy precízen végezd a munkád és azt le is adminisztráld,
- feltalálod magad a folyamatosan fejlődő, növekvő, éppen ezért rugalmas szervezetünkben, proaktívan keresel megoldásokat,
- szeretsz új ötleteket behozni, nem szereted a kőbe vésett szabályokat, nyitott vagy az innovatív szakmai megoldásokra,
- szereted a változatos és pörgős napi feladatokat.
Amit kínálunk:
- Biztosítjuk számodra a technikai feltételeket, hogy az iroda helyett otthon is dolgozhass, (törökbálinti székhelyünkre mindösszesen havi 6 napot kell bejárnod,)
- stabil megrendelőkörrel rendelkező szoftvert értékesítünk és fejlesztünk,
- lehetőséget biztosítunk érdekes, innovatív projektben való részvételre,
- nálunk minden adott a szakmai fejlődéshez: a tudásba fektetünk és képzésekkel is segítjük szakmai fejlődésedet,
- a szakmai teljesítmény mögött minden esetben valódi összetartás, jó hangulatú, támogató csapat áll, mely fontos érték a cégnél,
- biztosítjuk számodra a rugalmas munkavégzést és a work-life balance meglétét,
- havi nettó 37.500 Ft cafeteriával egészítjük ki a jövedelmedet.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Angol nyelvtudás,
- informatikai végzettség,
- JIRA vagy más folyamatkezelő rendszer használatában szerzett tapasztalat,
- ERP-n belül konkrét modulok//folyamatok/területek mélyebb ismeretével rendelkezel.